自然の知識/Nature's Lore

"Fyndhorn is our home."
――Kolbjörn, Elder Druid of the Juniper Order

アイスエイジ

美を見出すのは、わたしたちには当然のこと。でも、それを繰り返すのは――なんていうか、まったく別の離れ業。
――新緑の森のハナ

"It is in our nature to recognize beauty, but to repeat it――ah, that is another feat altogether."
――Hannah of Verdura

第5版

木という木、枝という枝、葉という葉に、自然の秘密が隠されている。

Nature's secrets can be read on every tree, every branch, every leaf.

ポータル

まかれた種の一粒一粒が、森が我らに教えてくれるレッスンになるのよ。
――エルフの女王、アラセル

"Every seed planted is another lesson the forest can teach us."
――Arathel, elvish queen

ポータル・セカンドエイジ

Every seed planted is another lesson the forest can teach us.

スターター

名前: