貴重な収集品/Treasure Trove

カーンとハナは、取り戻したレガシーのアーティファクトをじっと見守った。ちょうど、両親が眠っている子供を見守るように。

Karn and Hanna stood over the recovered Legacy artifacts like loving parents over sleeping children.

エクソダス

いや、ここにも何もないよ。先へ進んでくれ。すぐに追いつくから……しめしめ!

"Nope, there's nothing here either. You guys go on ahead, I'll catch up in a minute. . . . Whoo hoo!"

第7版

富は力である。征服し、破壊し、搾取する力であり、隷属させ、踏みにじり、堕落させる力である。
――エマ・ゴールドマン「無政府主義」

"Wealth means power; the power to subdue, to crush, to exploit, the power to enslave, to outrage, to degrade."
――Emma Goldman, "Anarchism"

第8版 第9版

名前: