グレイブディガー/Gravedigger

副葬品がいっぱいの棺は、中味がいっぱいの貴重品箱と同じだ。どちらも泥棒にとって魅力的だという点で。

A full coffin is like a full coffer――both are attractive to thieves.

奇妙なことに、ゾンビを墓仕事に雇うという陰謀団の知恵を疑問に思ったものはいない。

Oddly, no one questioned the Cabal's wisdom in hiring a zombie to work at the cemetery.

文明と死せざる破滅を分ける物は、覆い被せられた薄い土だけだ。

Only a thin layer of dirt separates civilization from an undead apocalypse.

奴の不気味な詠唱は、死者の新たな生命を導く。

His grim ritual ushers the dead to their new life.

墓とは、埋葬するためだけにあるわけではない。

A grave is not always for burial.

アモンケットの砂は絶えず流動する。埋もれたままの物はない。

In Amonkhet's ever-shifting sands, nothing stays buried for long.