天界の粛清/Celestial Purge

「新たな混沌は、我々を困惑させる。 なれば我らが風、我らが嵐へとそれを投げ込まねば。さすれば、手に負えよう。」
――エスパーの嵐呼び、ベジット・プラー

"This new chaos confounds us. We must fling it into our winds, our storms. These we can control."
――Bezzit Plar, Esper stormcaller

コンフラックス

「あなたの行動は明らかに過ちです。あなたがそう思っていなくても関係はありません。」
――光帯びのウリエン

"We see clearly the error of your ways. It does not matter that you choose not to."
――Urien of the Lightwielders

基本セット2010

「早死にするのは善人ばかりとは言いますよね。明らかに、あなたは例外のようですが。」
――イヴォラ城門の僧侶、デルロバ

"They say only the good die young. Obviously, you are one of the exceptions."
――Delrobah, cleric of Ivora Gate

基本セット2011

「悪の無い世界? 退屈ね。退治すべき下劣な悪魔ならいつでも歓迎よ。」
――北境の聖騎士、サルレナ

"A world without evil? Boring. Give me vile fiends to smite and banish any day."
――Sarlena, paladin of the Northern Verge

基本セット2012

名前: