丘巨人/Hill Giant

Fortunately, Hill Giants have large blind spots in which a human can easily hide. Unfortunately, these blind spots are beneath the bottoms of their feet.

リミテッド アンリミテッド リバイズド

幸運なことに、丘巨人には人間が簡単に隠れられる大きな死角がある。不幸なのは、この死角が彼らの足の裏の下にあることだ。

第4版 第5版 第9版 第10版

丘巨人というのは普通、ただ大きいだけでしかない。もちろん、それはそれで途方もないことだ!

Hill giants are mostly just big. Of course, that does count for a lot!

ポータル

Hill giants are mostly just big. Of course, that does count for a lot.

第7版

血に飢えた巨人は、要塞の壁を生垣か何かのようにぶち抜いていった。

Bent on a quest for blood, a giant can storm through a fort's wall as if it were nothing more than a picket fence.

第8版

名前: