ゴブリンの洞窟探検家/Goblin Spelunkers

「ほんの一飛びじゃないか。君から先にどうぞ」
「アアーッ!」
「ほう……別の道を行くとするか」

"It only short jump. You go first."
"AIIIEEEE!"
"Hmm . . . we go different way now."

ウルザズ・サーガ

ゴブリンは他の大抵のものより洞窟が好き。洞窟はゴブリン以外のものなら大抵のものが好き。

Goblins prefer caves to just about anything else. Caves prefer just about anything else to goblins.

第7版

煙突掃除、廃墟探検、山岳登山……ゴブリンの洞窟探検家はラヴニカの都市の中に数え切れないほどの居場所を見つけてきている。

Chimney sweeps, explorers of abandoned buildings, spire climbers . . . goblin spelunkers have found countless niches within Ravnica's metropolis.

ラヴニカ:ギルドの都

名前: